L'Escola
Història Secció actualitzada 01/10
Equips / Jugadors
Equip Tècnic
Equip Directiu
Instal.lacions
Informació i Documents
Arxiu Documental
Roba jugadors 09/10
Categories
Babies
Pre-Benjamins
Benjamins
Alevins
Infantils
Cadets
Juvenils
Femines
Amateurs
Seleccioni una categoria per conèixer les activitats de cada nivell.
L'Escola en imatges


Noticies
1/5/2010 - CAMPIONS !!!
El Cadet 'A' ha guanyat al Torreforta per 2 a 1 al Vilar i suma tres punts que el fan matemàticament campió del seu grup a Primera Divisió.

Els de Raúl Fernández i David Silva culminen una magnífica temporada, assegurant l'ascens amb varies jornades d'antelació i el títol de lliga a falta de dos partits.

L'Aleví 'A' guanya al Cornellà i s'assegura la permanència a Preferent.

L'Aleví 'B' suma una àmplia victòria contra el Salou.

El Benjami Gamma guanya a St Pere i St Pau i es manté ferm en la lluita pel títol a falta de dues jornades.

El Cadet 'B' suma un valuós empat al camp de la Pastoreta.

L'Aleví 'C' acaba perdent a Cambrils en un partit farcit de gols.

El Juvenil 'B' guanya amb autoritat a la Cusa i depèn d'ell mateix per ser campió de lliga.

L'Infantil 'A' venç a Vilaseca.

L'Amater perd per la mínima a Bellvei tot i lluitar fins al final pel gol de l'empat.

El Femení 'B' fa un bon partit tot i que acaba perdent contra el Baix Camp.

El Juvenil 'A' guanya al Vendrell.

El Prebenjami Gamma guanya còmodament a la Floresta.

L'Infantil 'B' suma una bona victòria al camp del Torreforta.
RESULTATS

Prebenjami Gamma-Floresta: 8-3

St Pere-Benjami Gamma: 2-3
Salle Tgn-Benjami Omega: 1-8

Aleví 'A'-Cornellà: 1-0
Aleví 'B'-Salou: 6-1
Cambrils-Aleví 'C': 7-5

Vilaseca-Infantil 'A': 4-6
Torreforta-Infantil 'B': 1-3

Cadet 'A'-Torreforta: 2-1
Pastoreta-Cadet 'B': 1-1

Juvenil 'A'-Vendrell: 3-2
Cusa-Juvenil 'B': 0-5

Bellvei-Amater: 1-0

Baix Camp-Femení 'B': 4-3





CADET 'A'-TORREFORTA

El partit va començar amb un Torreforta amb les línies molt enrera i buscant en tot moment el contraatac intentant agafar als locals despistats. El control del joc era vallenc i es veia clar que no seria fàcil passar les línies defensives dels tarragonins. Primer Calabera amb un tir llunyà i després Gómez amb un altre tir de dintre de l’àrea, van ser les jugades més clares de la primera meitat pels locals. I a l’últim minut de la primera meitat els visitants després de la sortida d’un córner, agafaven un segona jugada a uns 30 metres de la porteria de Flores i el capità visitant amb un fort xut a l’arrel del pal, faria inútil l’estirada del porter, per fer el 0 a 1. I així, sense temps per reaccionar, els jugadors de Raúl Fernández i David Silva, se n’anirien al vestidor després que el col.legiat assenyalés la fi dela primera meitat. A la represa la tònica del partit canviaria. A la represa, amb un local amb les línies més juntes en defensa i un atac amb 2 extrems molt oberts, els líders de la categoria van aconseguir obrir la línia tancada del torreforta i començar a trobar espais per començar a tenir més arribada. Al minut 7 Calabera amb una centrada-xut des de 40 metres clavava la pilota al mateix escaire visitant fent que el Vilar esclatés d’emoció. A partir d’aquest gol els vallencs van començar a donar més ritme al joc i les ocasions cada cop eren més clares fins que Juanito després de la sortida d’un córner al segon pal, feia el que seria el definitiu 2 a 1, gol que faria esclatar de bogeria a tota la banqueta local que anirien a celebrar-ho tots junts com sabent la importància del gol. Després d’aquest gol els vallencs van ser més cautes i van retrassar línies però el control continuava sent vallenc, fins que a falta de 3 minuts pel final, Oriol hagués pogut ampliar el marcador després d’un bon automatisme de l’equip que va marxar fregant el mateix escaire de la porteria rival.

Pocs minuts després els vallencs es proclamaven campions de lliga amb el xiulet final del col.legiat. La festa va ser d’allò més celebrada pels integrans de l’equip que van mantejar l’entrenador, van saludar als aficionats i van gaudir d’aquest triomf tan treballat durant tota la temporada.





CUSA-JUVENIL 'B'

Partit controlat de principi a fi per l’escola de futbol Valls. Al primer minut de partit, Luis robaria una pilota a la defensa per finalitzar la jugada fent el 0-1. Els dos següents gols serien obra del mateix Luis, cosa que feia que firmés el seu hattrick particular. En els últims minuts de la primera part, Fran aprofitaria una perfecta passada de Ruchi per fer el 0-4. A la segona part Molinos donaria el 0-5 en bandeja a JuanPe. Victoria merescuda i 3 punts més pels joves jugadors de l’escola. El pròxim rival serà el Morell i caldrà fer les coses molt bé per sumar els 3 punts.
Destacar:
A falta de 3 jornades l’equip depèn de si mateix per ser campió de lliga.





ST PERE I ST PAU-BENJAMI GAMMA

Nova victoria del Benjamí davant un rival que a casa seva habia guanyat tant al lider com a diferents equips de la part alta de la classificació, I amb els vallencs també van sortir a tope per poder guanyar el partit, pero els nostres van sortir concentrats I amb les idees molt clares, sabent que per arribar a l’ultim partit de lliga amb opcions de quedar campions s’habia de guanyar tant aquest partit com el proper la a casa. Tot i les baixes d’alguns jugadors de la plantilla, val a dir que tots van sortir molt concentrats, i a mes l’aportació del jugador de primer any Oriol va ser important i va ajudar força a l’equip. La primera part va començar força be amb un rapid gol dels vallencs que va donar una mica de tranquilitat, pero aviat els locals van apretar , ficant les coses difícils als vallencs, que van saber aguantar la pressio i els nervis en determinats moments del partit, i aquesta seria la tonica de la segona part, on tot i que semblava que els vallencs tenien el domini del partit, no van poder materialitzar les ocasions de gol, i portent els nervis per lo ajustat del resultat fins l’ultim minut. Ara queden dos finals més, i de ben segur que els vallencs comptaran amb l’afició per poder lluitar pel titol.




BAIX CAMP-FEMENI 'B'

Nova victoria del Benjamí davant un rival que a casa seva habia guanyat tant al lider com a diferents equips de la part alta de la classificació, I amb els vallencs també van sortir a tope per poder guanyar el partit, pero els nostres van sortir concentrats I amb les idees molt clares, sabent que per arribar a l’ultim partit de lliga amb opcions de quedar campions s’habia de guanyar tant aquest partit com el proper la a casa. Tot i les baixes d’alguns jugadors de la plantilla, val a dir que tots van sortir molt concentrats, i a mes l’aportació del jugador de primer any Oriol va ser important i va ajudar força a l’equip. La primera part va començar força be amb un rapid gol dels vallencs que va donar una mica de tranquilitat, pero aviat els locals van apretar , ficant les coses difícils als vallencs, que van saber aguantar la pressio i els nervis en determinats moments del partit, i aquesta seria la tonica de la segona part, on tot i que semblava que els vallencs tenien el domini del partit, no van poder materialitzar les ocasions de gol, i portent els nervis per lo ajustat del resultat fins l’ultim minut. Ara queden dos finals més, i de ben segur que els vallencs comptaran amb l’afició per poder lluitar pel titol.




ALEVI 'B'-SALOU

Golejada al Vilar davant el penúltim classificat, en un partit on l’equip domina els 60 minuts davant un equip molt inofensiu, que no va crear problemes en cap moment.

L’equip va sortir fort i ràpidament va fer un gol, que no va pujar al marcador per fora de joc, i que demostrava que s’havia sortir a per feina des del principi.

Al minut 9 i 10 es van fer els dos primers gols, que obrien la llauna per mitjà d’Adam i Aitor i que feien preveure que el resultat seria ampli al final de l’encontre.
No obstant, el marcador no es va moure fins a la represa, quan només començar el Salou va fer el més difícil, marcar un gol als vallencs, aprofitant un error en defensa en una pilota llarga, on el porter es precipita en la sortida i la pilota acaba al fons de la xarxa.
Aquest gol va ser un miratge pels visitants, ja que quatre minuts després rebien el tercer gol vallenc per part de Gerard, que dos minuts més tard tornava a marcar de falta directa per posar el 4 a 1 a l’electrònic i per tant, posar les coses al seu lloc.

Només quatre minuts després, Arnau és víctima d’un penal que ell mateix transformaria amb un llançament imparable des dels 11 metres. Per tant, bona reacció de l’equip que respon amb tres gols al que havia aconseguit el Salou, només en 10 minuts.

El partit va acabar amb un altre gol a l’últim instant de partit, que va arribar de la mà de Francesc, que llança una bona falta directa des del vèrtex esquerra de la porteria contrària.





VILASECA-INFANTIL 'A'

Els 10 gols ho expliquen quasibé tot.Intens, molt intens el partit a Vilaseca.Els vallencs hi posen el control, el futbol; els locals busquen la contra i els desplaçaments llargs per la velocitat i força de les seves puntes.Dos plantejaments diferents, dues formes de viure i veure el futbol que van marcar la pauta del partit.Molta insistència , lluita i desgast per cada pilota que va fer jugar a un ritme endimoniat.No es va cedir mai en cap de les variacions del marcador, i malgrat van esser els Vallencs els que buscaben el gol amb més insistència van estar els locals qui van encetar el marcador .La reacciò vermella no es fa esperar i Joan empata als dos minuts.Marc avança l’Escola 5 minuts desprès.El control en el centre, i la defensa molt activa permet una posesiò de pilota i les diagonals a dreta o esquerra son constants.La repressa no es porta cap novetat.Els vermells volen la pilota i els locals la rebutjen en llarg i desesperadament.l ‘1-3 és vallenc però ara son els locals qui sorprenen LLuc als dos mints.2-3.Alex torna a marcar al finalitzar una bona triangulaciò en el centre.2-4.Un error fatal, un lapsus en la banda ens deix sensa rotacions, les forçes semblen fallar, i dos contres letals de la mitja punta local els permet tornar al partit a 8 minuts del final.4-4. Podriem reaccionar ¿?.Era el moment de la veritat.L’escola es manté fidel a la seva esència, es vol la pilota, es treuen forçes i lluny d’encongir-se creix. Dos gols del cohet Sergi posen la cirareta a un gran partit de futbol, donen els tres punts als vallencs i els posen a un gol de superar l’objectiu ofensiu de 125 gols a favor.





FEMENI 'A'-POBLA

Primera jornada de la lligueta que disputaran els millors equips de les dues categories de futbol 7 femení de Tarragona i victòria clara de l’equip de l’Escola al Vilar davant La Pobla de Mafumet. Les vallenques, tot i no realitzar un partit espectacular, el van tenir controlat en tot moment i no van donar cap opció a les seves rivals.
Els primers moments de partit van ser els més igualats. No va ser fins el minut 12 quan aquesta igualtat es va trencar gràcies a una gran passada de Lali des de la banda dreta cap a Laura, que entrava sola al segon pal i va rematar a plaer per anotar l’1-0. Nou minuts més tard i després d’un refús de la defensa visitant, Gemma R. va recollir la pilota a la frontal i la va penjar a l’àrea petita on estava Gemma L., que sense deixar-la caure va engaltar una espectacular volea que va tocar al travesser i van entrar. Sens dubte, un dels millors gols que s’han vist al Vilar aquesta temporada. Amb aquest 2-0 es va arribar al descans.
La segona part va continuar amb la mateixa tònica que la primera, partit relativament igualat quant a possessió de pilota, però sense que les visitants tinguessin cap ocasió clara per marcar. Sí que van poder anotar, als divuit minuts de la reanudació, les noies de l’Escola per mitjà de Laura, que en una jugada dins de Laura va marxar de la seva marcadora i va superar per sota a la portera rival. Amb aquest avantatge tot semblava sentenciat, però encara va haver-hi temps per l’emoció quan Esther, en un minut, va provocar la seva expulsió per doble targeta groga, la primera per encarar-se amb una rival i la segona per protestar reiteradament a l’àrbitre. Encara quedaven uns vint minuts i les vallenques es quedaven en inferioritat. Malgrat aquesta inferioritat, La Pobla no va gaudir de cap opció clara, en gran mesura pel bon partit que van realitzar a la defensa Cristina i Gemma R. Quan quedaven uns vuit minuts pel final, va arribar el quart gol de la tarda a càrrec de Gemma L., que va executar de forma magistral un lliure directe.





PREBENJAMI GAMMA-FLORESTA

PARTIT JUGAT EL DIUMENGE AL MATI AL CAMP DE GESPA DEL VILAR ON ES UN CAMP QUE AFAVOREIX AL JOC DEL PREBENJAMI GAMMA.AMB UN GRAN SOL ELS NENS DE L,ESCOLA VAN COMENÇAR MOLTS FORTS COM SEMPRE AMB UN RIVAL QUE HAVIA GUANYAT EL PARTIT DE CASA SEVA.UNA PRIMERA PART ON EL GRAN JOC FET PELS NENS DE L,ESCOLA ES VA VEURE RAPIDAMENT REFLECTIT AL MARCADOR AMB UN GRAN JOC DE TOC I DESMARC , EN CONTRA LA FLORESTA UNA MILLOR PRESENCIA FISICA NOMES FEIEN MALT AMB XUTS DESDE FORA L,AREA AMB UN NEN QUE ERA MOLT FORT FISICAMENT, PERO AVIAT ES VAN ADONAR QUE NO PODIAN FER RES DAVANT LA SUPERIORITAT DELS NENS DE L,ESCOLA ON VA ACABAR LA PRIMERA PART 5-2 .LA SEGONA PART VA COMENÇAR COM HAVIA ACABAT ELS NENS DE L,ESCOLA FENT UNA LLIÇO DE COM S,HA DE JUGAR A FUTBOL A DESTACAR TOT L,EQUIP I SOBRETOT AL MARC REVELLES AL JOAN QUE VAN REALITZAR UN GRAN PARTIT.FELICITAR A TOT L,EQUIP PERQUE PRACTICAMENT EL SEGON LLOC AL CAMPIONAT ES DEL PREBENJAMI GAMMA A FALTA DE DOS PARTITS ELS NENS DE L,ESCOLA PORTAN 4 PUNTS A LA FLORESTA ,QUE AIXO REFLECTEIX LA GRAN TEMPORADA FETA PER TOTS LES NENS DEL PREBENJAMI GAMMA .





CAMBRILS-ALEVI 'C'

Ultim partit de la temporada, amb molts gols i tambe molta intesitat,cal comentar que els locals tenien reforsos del alevi preferent,aixo amb aquestes categories es nota molt la diferencia.Els vallencs tambe venien amb reforsos pero els jugadors eran de la mateix grup de segona divisió,Comença el partit la inensitat dels dos equips era molt alta, les ocasions claras es decantaben per els vallencs durant la primera part, les oportnitat no es podien fallar pero faltava definir ha porteria.els locals tenien alguns ocasions pero la primera part no tenien massa encert ha porteria,el partit era un anar i venir dels dos equips,abans del descans els locals van marcar, els visitants van fer l'enpat, Al començamet de la segona part la avantatge al marcador era favorable als locals.pero els visitans van sortir molt motivats i amb moltes ganes de remontar el resultat, pero el cançament i que no tenien sort els locals van tornar ha marcar sempre tenien el marcador per davant, la segona part la intensitat va anar vaixan,les ocasions eran a la contra del equip local, els vallencs van cometre moltes errades i els locals las van aprofitar.Realitzan una entrevista amb el entrenador dels vallencs per comentar com li anat la temporada,que esta molt content dels seus jugadors,que tot el equip a treballat molt , que tothom s'ha esforçat,que em fet una pinya molt gran per aixo em arribat molt lluny,ens em respectat molt,en el equip s'ha tingut molta comunicació per acabar ¿tornaria ha viure una altre experiencia con aquesta? si amb els mateixos jugadors.






BELLVEI-AMATER

L’Amateur de l’E. Valls F. “EMDEP” va perdre per la mínima contra el Bellvei en un partit on es van merèixer alguna cosa més. Els vallencs van sortir a totes contra el cinquè classificat, que des que van rebre la visita de la Unió Esportiva Valls la temporada passada no perdien a casa.
El partit va començar molt bé i les ocasions i les errades defensives dels locals començarien a arribar. La pressió posava contra les cordes els defenses dels penedencs que van regalar un parell de pilotes a Dani Neff que en ambdues ocasions creuaria massa la pilota. Tot i això els locals continuaven intentant treure les pilotes desplaçant des de darrera buscant els seus extrems. Però topaven constantment amb les línies defensives. L’únic gol local arribaria vora el minut 25 per un error en intentar treure una pilota penjada. El Bellvei s’aprofitaria d’aquesta oportunitat per avançar-se i sentenciar els vallencs. A partir d’aquí es quan millor futbol van fer els de l’Alt Camp que jugaven creant espais i tocant la pilota.
Durant la segona part el partit va canviar, el Bellvei resignat a no rebre cap gol i els vallencs atacant per aconseguir un punt com a mínim. Tot i així no hi havia manera, les ocasions i eren, però no entraven. També el Bellvei va disposar d’ocasions al contraatac i per les bandes, però a mida que passaven els minuts anaven disminuint i cada vegada es tancaven més en el seu terreny de joc per acabar renunciant a l’atac per complert. Inclòs en els minuts finals Dani i Penco van disposar de pilotes mortes a dins l’àrea rival que no aconseguirien acabar d’enfonsar la pilota al fons de la porteria.
La setmana vinent els vallencs reben a la Floresta dissabte a les 6 de la tarda al Vilar. Partit importantíssim on els vallencs necessiten la victòria.





TORREFORTA-INFANTIL 'B'

Últim partit de lliga dels infantils i no podia acabar de millor forma. Els vallencs van exhibir un gran joc i nombroses ocasions. Els locals van disposar també alguna ocasió, però el que més van exhibir va ser el joc dur. Única solució que van trobar per aturar la circulació de la pilota. Això va encendre els seguidors de l’Escola que van queixar-se de manera continuada a l’àrbitre. El fet lamentable va ser que, al final del partit, l’àrbitre va dirigir-se al públic dient-los que si no xiulava les faltes del rival era perquè l’estaven increpant.
A banda d’aquests fets el partit va estar controlat totalment pels vallencs. Cristian, aprofitant que el porter era baixet, va avançar els de valls amb un fort xut des de fora l’àrea. Minuts més tard seria Òscar qui l’imitaria amb una mica més de fortuna. I abans de concloure el primer temps tornaria a se Cristian amb un fort xut de falta del tot imparable. Així s’arribaria al final del primer temps.
Durant la segona part el domini de la pilota seguiria als peus dels joves de l’Escola, que intentant divertir-se ocasionaven algun ensurt amb alguna pèrdua de pilota en zones perilloses. Aquest cop però, s’intentava entrar fent jugades trenades que fallaven en l’últim passe o que no trobaven fortuna en el remat final.
Així doncs, final de lliga retrobant-se amb la victòria de nou.




ALEVI 'A'-CORNELLÀ

VICTORIA POR LA MINIMA MERECIDA DE LOS VALLENSES CONTRA UN MUY BUEN EQUIPO, QUE EN TODO MOMENTO BUSCO LA PORTERIA DE LOS DE CASA. LA PRIMERA PARTE FUE IGUALADA, LOS DOS EQUIPOS SIEMPRE JUGANDO LA PELOTA, PERO LAS DEFENSAS DESBARATABAN LOS ATAQUES. POR PARTE LOCAL, GESTI EN JUGADA INDIVIDUAL POR BANDA DERECHA CRUZA LA PELOTA Y EL BALON ES REBOTADO POR EL PALO, RAFA POR DOS VECES EN DOS REMATES DE CABEZA QUE SALIERON POR ENCIMA DEL LARGUERO. EL CORNELLA EN UN TIRO CRUZADO TAMBIEN PUDO HAVER MARCADO, PERO DIO EN EL LARGUERO. LA SEGUNDA PARTE EN LA PRIMERA JUGADA DE LOS DE LA ESCUELA, PASE POR LA BANDA DONDE ALVARO CONTROLA, CONDUCE Y LANZA UN CENTRO MEDIDO DONDE CRISTIAN LO DEJA PASAR PARA QUE CONTROLE FRANCESC EN LA FRONTAL DEL AREA Y DE UN CHUTE COLOCADO LA PELOTA ENTRA EN LA PORTERIA. DURANTE LA SEGUNDA PARTE LOS DOS EQUIPOS PUDIERON MARCAR POR LAS OCASIONES, PERO UNAS VECES LA DEFENSA O LAS BUENAS INTERVERCIONES DE LOS DOS PORTEROS LO IMPIDIERON. DECIR QUE LOS DE VALLS LA SEMANA PASADA GANARON EN EL CAMPO DEL LIDER G. MANRESA POR 2-3 Y ESTA VICTORIA NOS HACIA MANTENER LA CATEGORIA UN AÑO MAS. EL PROXIMO DESPLAZAMIENTO Y ULTIMO SERA CONTRA LAS BORGES LAS GARRIGA, ESPERAMOS QUE SIGA EL BUEN JUEGO DE LOS DE VALLS.





SALLE TGN-BENJAMI OMEGA

Partit en el que els nens van sortir molt concentrats sabent que una nova victòria, els acostaria encara més al campionat del torneig de primavera. Els vallencs van dominar en tot moment.
Els nens van realitzar un bon joc i a més, van posar en pràctica jugades assagades.
A partir de que Ivan va marcar el primer gol, mica en mica van anar caient els següents; Ivan amb quatre gols més, Romu materialitzant una passada de la mort que li va fer un company, Manu engaltant una pilota des de fora de l’àrea i Raül marcant de falta assagada.
Destacar el joc aeri que van realitzar els defenses i la calma que va mostrar l’equip en voler jugar la pilota en tot moment, principalment defenses i Eloi.
Aquesta setmana els vallencs reben la visita del Nàstic, on guanyant o empatant són campions del torneig.
Molta sort i ànims!





BENJAMI EPSILON-CUSA

Partit dominat per la pilota en el nostre poder, ben situats al camp amb jugades ben acabades en gol, on el contrari no va poder fer res davant del nostre joc d'equip, lluitant cada pilota, aprenent a jugar com un equip.
El benjamin amb aquestes ganes d'aprendre, arribaran lluny.
La segona part va ser una còpia de la primera cansan el rival amb més gols i jugades al contra atac, felicitar els jugadors per la seva entrega i als pares per anims donats durant tot el partit

18/6/09 Gran èxit en la Festa Fi de Temporada 08/09 on s’aconsegueix reunir mes de cinc centes persones !!  
21/06/09 Jaume Bonet fitxa com 1er entrenador del Gava F.C. de Segona B  
30/06/09 L'himne de l'Escola. Un so que ens arriba al cor !!  
6/07/09 L’Escola està planificant la propera temporada 2009-10 on es plantegen gran reptes.  
13/07/09 Gràcies a l’Escola VALLS Futbol l’acord de l’afiliació amb la UEValls ha estat possible  
20/7/09 L'Escola ja te quasi bé tot a punt per la propera temporada 2009/10  
3/8/09 Comença la Pretemporada 2009/10 de l'Escola Valls Futbol  
6/9/09 L'Amater comença la temporada oficial  
6/09/09 La Junta directiva de l'Escola s'amplia amb noves incorporacions  
7/9/09 Els equips de l'Escola disputen diversos partits de pretemporada  
12/9/09 L'Amater cau golejat en el debut en lliga amb un resultat excessiu vist el joc dels dos equips  
14/9/09 L'Aleví A guanya el Torneig de Cubelles i el Femení prepara la temporada amb un stage a Prades  
19/9/09 L'Amater perd per la mínima en el seu debut a casa  
24/9/09 Els equips de Primera i Preferent comencen la competició  
27/9/09 La Jornada: Bon inici de lliga pels equips de l'Escola  
30/9/09 La Federació Catalana de Futbol fa entrega de la copa a l’equip de futbol Femení de l'Escola  
4/9/09 Amater, Juvenil A, Cadet A i Aleví A empaten; Infantil A i Benjami A golejen als seus rivals  
7/10/09 Mesures de prevenció de la grip“A” dins de la pràctica esportiva  
9/10/09 La Prèvia: El Juvenil, l'Infantil i els Alevins de Segona Divisió comencen la lliga  
10/10/09 La Jornada: Gran jornada pels equips de l'Escola, que guanyen golejant als seus rivals  
12/10/09 L'Escola viu la Presentació Oficial dels equips de la Temporada 2009/10  
16/10/09 Gaudeix dels moments de la Presentació amb la Galeria d'Imatges de la web de l'Escola  
18/10/09 La Jornada: L'Amater guanya el primer partit de la temporada  
24/10/09 La Prèvia: Comença la lliga pels equips Femenins i Benjamins de Segona Divisió  
25/10/09 Els equips femenins golejen en el seu debut; L'Escola Test Valley juga tres partits a Valls  
28/10/09 L'Aleví Preferent continua invicte després de cinc jornades  
29/10/09 Les escoles angleses Test Valley i St Columba's visiten l'Escola Valls Futbol  
31/10/09 L'Aleví A suma un valuós empat amb líder; Victòries d'Aleví, Infantil i Cadet de Primera  
4/11/09 Ja es pot adquirir Loteria de Nadal de l'Escola Valls Futbol  
7/11/09 L'Aleví "A" perd la imbatibilitat amb el Barça; grans golejades d'Infantil "A" i Femení "A"  
11/11/09 El Femení "A" està protagonitzant el seu millor inici de temporada  
13/11/09 La Prèvia: Aleví Preferent, Primera i Segona, Cadet "A" i Juvenil "A", partits de dissabte al Vilar  
15/11/09 El Juvenil "A" es retroba amb la victòria i el "B" remunta un 3-1 en contra, amb cinc gols de Fran  
18/11/09 Els petits de l'Escola guanyen i golejen als seus rivals  
21/11/09 El Juvenil "B" goleja al Tancat i es col.loca líder  
26/11/09 Els Babies juguen dissabte contra el Nàstic al Vilar  
28/11/09 La Jornada: Ple de victòries en tots els partits disputats al Vilar  
2/12/09 Els derbis contra el Nàstic, protagonistes de la propera jornada de lliga  
5/12/09 Victòria del Cadet, empat de l'Infantil i derrota de l'Aleví davant el Nàstic  
9/12/09 El Benjami Gamma participa al XV Torneig Futbol Base Vila de Cambrils  
9/12/09 L'Escola Valls Futbol i el FC Barcelona parlen de col.laboració  
12/12/09 Jornada irregular pels equips de l'Escola, que no obté bons resultats a la majoria de categories  
14/12/09 L'Aleví "A" celebra un Dinar de Nadal abans de les vacances  
12/12/09 L'Escola celebra el tradicional sopar de Nadal, amb tots els entrenadors i Junta Directiva  
14/12/09 L'Aleví "B" celebra un esmorzar amb el patrocinador oficial de l'equip  
19/12/09 El Benjami Omega goleja al Nàstic, que cedeix el liderat als vallencs  
21/12/09 El Cadet "A" guanya al camp del primer i es manté en zona d'ascens a dos punts del liderat  
23/12/09 Els equips de l'Escola s'apleguen per celebrar els tradicionals Dinars de Nadal  
04/01/10 Enguany 2010 tindrem un nou camp de gespa al Fornàs. L’Escola vol també gespa al camp de futbol 7.  
9/1/10 El Cadet 'A' es posa líder, el Benjami Delta goleja al primer i el Juvenil 'A' guany  
13/1/10 Amater-At.Valls, partit destacat de la propera jornada al Vilar  
16/1/10 L'Atlètic s'imposa en el derbi per 0-1.El Juvenil A goleja a la Selva.  
20/1/10 El Grup de l'Escola al Facebook ja té més de 120 membres  
21/1/10 El Futbol Femení de l'Escola, dilluns al vespre al Futbol Cat del Canal 33  
23/1/10 Les fèmines guanyen a domicili i els Benjamins i Prebenjamins golejen  
27/1/10 Els Babies s'estrenen a la competició per primera vegada  
28/1/10 Convocatòria del Curs de Monitor de Futbol amb seu a Valls  
30/1/10 Victòries de Cadet 'A' i Infantil 'A' que els mantenen en la lluita per l'ascens  
4/2/10 La Jornada de dissabte, plena de partits al Vilar  
6/2/10 El Cadet 'A' goleja al St Pere, el deixa a 8 punts i es consolida en la lluita pel campionat  
9/2/10 L'Escola va ser present a la inauguració del Centre Esportiu Municipal El Fornàs  
11/2/10 L'Amater incorpora dos jugadors nous a l'equip: Dani Neff i Joan Avila  
12/2/10 Surt a la venda la revista E4C FUTBOL BASE TARRAGONÍ  
15/2/10 Resultats dels partits ajornats disputats el passat dissabte  
15/2/10 L'Aleví 'B' juga un partit de pares i fills  
17/2/10 El Vallenc entrevista al President i Director Tècnic de l'Escola  
20/2/10 L'Infantil 'A' perd contra la Floresta (0-1) i deixa la zona de promoció a quatre punts  
24/2/10 Calçotada del Cadet 'B'  
25/2/10 Ha començat el curs de Monitor de Futbol Base  
27/2/10 L'Aleví 'A' goleja al Tàrrega (4-0) i l'Amater guanya al Constantí (2-1)  
28/2/10 Calçotada de l'Aleví "B"  
3/3/10 El Femení "A" serà virtualment campió de la 3a lliga consecutiva si dissabte guanya al Nàstic  
7/3/10 El Femení 'A' guanya al Nàstic, sentencia el campionat i té la 3a lliga al sac  
2/3/10 Calçotada del Prebenjami Epsilon  
8/3/10 Calçotada de l'Aleví 'C'  
8/3/10 El Femení 'A' celebra la 3a lliga tal i com es mereix  
10/3/10 El Cadet 'A', el Benjami Gamma i el Femení 'A', líders a la classificació  
10/3/10 Dilluns es van suspendre els entrenaments per la neu  
14/3/10 L'Aleví 'A' guanya al Barça davant d'un Vilar ple de gom a gom  
19/3/10 El President de l’Escola demana més ajuts al màxim representant sectorial d’esports de CiU  
20/3/10 Golejada de l'Amater al camp del Sant Jaume (1-6)  
25/3/10 El curs de Monitor de Futbol Base arriba al seu final  
27/3/10 L'Aleví Preferent derrota al B.Stes Creus i el Cadet 'A' guanya a la Canonja  
29/3/10 La FCF vol aprovar un projecte per reformar tot el futbol de base  
30/3/10 Els equips de l'Escola participen als Tornejos de Setmana Santa  
6/4/10 L'Escola jugarà dos amistosos amb equips anglesos  
5/4/2010 L'Escola arriba a la final en tres dels tornejos de Setmana Santa, amb el Femení campió a Móra  
8/4/10 L'Escola anglesa Davenant School ens visita i juga amb els equips Infantils  
10/4/10 Cadet 'A' i Benjami 'A' continuen guanyant. L'Amater goleja per 5 a 1 al Vilar  
13/4/10 Cadet 'A' i Aleví 'A' juguen contra el Nàstic amb la visita del President de la FCF  
17/4/10 El Cadet 'A' guanya al Nàstic, deixa al segon a 8 punts i té la lliga i l'ascens a tocar  
19/4/10 El President de la FCF visita l'Escola Valls Futbol  
24/4/10 Aleví 'A' guanya al líder, Cadet 'A' a 3 punts del títol i Amater venç al Segur  
24/4/10 L’Assemblea de la Federació Catalana ha aprovat la reforma de reestructuració del Futbol Base  
30/4/2010 El Cadet 'A' es pot proclamar campió contra el Torreforta  
5/5/2010 El Cadet 'A' Emdep guanya la lliga i l'any que ve jugarà a Preferent  
8/5/10 El Prebenjami Omega guanya la lliga i ja és el tercer equip campió de l'Escola fins al moment  
12/5/10 El Benjamí Gamma es juga la lliga al camp del líder en l'última jornada  
15/5/2010 El Juvenil 'B' es proclama campió de lliga amb un gol de Fran al minut 94  
20/5/2010 L'Amater necessita sumar els 6 punts que queden en joc  
22/5/10 L'Amater guanya a la Riera (2-0) i lluitarà per la permanència en l'última jornada  
27/5/2010 L'Amater es juga la permànencia al derbi de dissabte  
31/5/2010 L'Amater guanya el derbi (0-1) i haurà d'esperar per saber si manté la categoria  
2/6/2010 Prebenjamins i Aleví 'B' 2n i 3r classificat als Tornejos de Sta Bàrbara i l'Ampolla  
5/6/2010 Prebenjamí i Benjamí Gamma guanyen el XVI Torneig 'Ciutat de Valls'  
13/6/10 La Nit de l'Esport '10 reconeix als equips campions de l'Escola Valls Futbol  
15/6/10 L'Escola participa en diversos tornejos en l'últim cap de setmana de la temporada  
18/6/2010 L'Escola celebra la Gran Festa de Fi de Temporada  
19/6/2010 Èxit de la Festa Fi de Temporada amb 536 persones !!!  
26/06/10 S’acaba la millor temporada 2009/10 de l’Escola amb cinc primers llocs. Enhorabona !!!  
28/6/2010 L’Amater de l’Escola VALLS Futbol obté la seva recompensa i es manté en la 2ona Territorial  
2/7/2010 L'Escola celebra l'Assamblea General, on Josep Mª Dalmau es proclamat nou president  
9/7/10 El David Silva, 'Peque', fitxa pel PSV Eindhoven  
27/7/10 La Pretemporada ja té data d'inici per tots els equips de l'Escola  
17-8-10 L'Amater fa les primeres proves de la temporada i juga el primer amistós amb l'Alcover  
23-8-10 L'Amater perd contra la Selva en el segon partit de pretemporada  
© 2006 Escola Valls Futbol | Contacte | Confidencialitat