Benvinguda del president

Hola a tothom i benvinguts a la nostra nova web oficial !!

L’Escola VALLS Futbol (EVF) ja té 18 anys d’existència. Desenvolupar i mantenir una entitat tants anys no es una tasca gens senzilla i això és possible gràcies a la col·laboració de molta gent, que d’una manera o altra, hi ha posat el seu gra de sorra. A destacar la dedicació i esforç de tot l’equip tècnic d’entrenadors i sobretot de la col·laboració de totes les mares i pares al llarg d’aquests anys. A tots ells el nostre sincer reconeixement i alhora dir que això ens motiva a la junta directiva actual per buscar noves fites.

Avui l’EVF és una entitat molt nombrosa i perquè no dir-ho una de les més grans de la nostra comarca i província. L’Escola té més de 450 jugadors i jugadores i un importat equip tècnic repartits amb 32 equips. L’objectiu principal és fomentar l’aprenentatge del futbol formatiu com a persona i esportista.

Ens estem consolidant com una Escola de Futbol puntera però sabem que hem de millorar en molts aspectes tant d’estructura esportiva com de funcionament.  Es per això que hem de treballar tots per fer que la nostra Escola sigui encara més una Escola de Qualitat per tots els nostres jugadors i jugadores.

Necessitem l’ampliació i la millora de les instal·lacions del Vilar i El Fornas: instal·lació de gespa artificial al Camp annex i sobre tot millora dels vestidors. Totes aquestes necessitats les estem compartint amb l’Ajuntament de Valls i estem treballant perquè algun dia puguin ser realitat. Tots som molt conscients de que això es necessari pel futur desenvolupament dels nostres joves esportistes.

Espero que tots pugeu gaudir amb l’Escola i agraïr de nou tot el vostre recolzament.

Moltes gràcies.

President Escola Valls Futbol