Objectius Esportius

• Consolidar-se en ser una Escola de Futbol puntera a la nostra ciutat i província.
  • Adaptar l’estructura de l’Escola al creixent interès social.
  • Consolidació dels equips en la Categoria Preferent.
  • Donar continuïtat dels jugadors al projecte i entitats del VALLS FUTBOL.
  • Entrenadors i preparadors. Reforçar l’Escola amb els millors entrenadors.
  • Augmentar la promoció dels nostres Jugadors cap a les categories superiors locals.

Objectius Generals Escola

• Trobar els recursos per augmentar el nivell i qualitat de l’Escola.
  • Sol·licitar la millora de les instal·lacions del Vilar: instal·lació de gespa artificial al Camp annex, millora dels vestidors i millora de les oficines.
  • Participar a la consecució dels objectius del Projecte Valls Futbol contribuint des de la seva re-definició fins a la seva execució.

Objectius Socials

• Suport pares i mares per millorar el projecte engegat a l’Escola. Buscar els relleus de forma planificada per la seva continuïtat.
  • Engegar activitats en paral·lel al programa esportiu.
  • Establir una disciplina entre els jugadors i entrenadors per la conservació de les instal·lacions.